Gebruikers houden zich niet bezig met hun werkplek, ze willen gewoon hun werk kunnen doen. Ze willen zich ook niet bezighouden met het oplossen van (ICT) problemen. Ze willen ongehinderd kunnen werken en genoeg vrijheden hebben (zoals bijvoorbeeld zelfstandig applicaties installeren). Op vragen willen ze snel een goed antwoord en bij problemen willen ze snel en deskundig geholpen worden.
Ons support center wordt bemand door techneuten niet door callcentermedewerkers. Ze kunnen direct meekijken en weten van de hoed en de rand. Door korte lijnen met onze eigen én met externe specialisten borgen ze dat ook complexe zaken niet blijven liggen maar snel opgepakt worden.

Passende werkplek

Passende werkplek

Data staat al lang niet meer alleen in het eigen datacenter of op de eigen server maar is verspreid te vinden op verschillende plaatsen. Applicaties draaien in de cloud, in Teams of Sharepoint wordt data gedeeld. Al deze ontwikkelingen vragen een nieuwe manier van denken en een passende ICT architectuur en infrastructuur rondom de werkplek.

Wij ondersteunen alle soorten en maten werkplek, maar zullen altijd adviseren als we denken dat het beter, gemakkelijker of efficiënter kan!

Informatie over beheerde werkplekken

Werkplekbeheer is één van onze diensten. Meer informatie over werkplekbeheer vind je op de speciale pagina.

Geïnteresseerd of meer toelichting nodig?

We vertellen je graag persoonlijk wat er allemaal mogelijk is. Gebruik het contactformulier of neem telefonisch contact op via 033-2471111.