Beheer uitgevoerd onder de RelaQs Full voorwaarden zorgen ervoor dat jij je aandacht aan ander zaken kunt besteden.

Vanzelfsprekend

Voor ondernemend Nederland!

Iedere onderneming is uniek, dat realiseren we ons maar al te goed. Maar groot of klein, jouw IT-omgeving moet veilig en betrouwbaar zijn. Bij voorkeur moet iedereen altijd en overal effectief kunnen werken. Lokaal en in de cloud. Volledig veilig. IT gewoon zoals het hoort vinden wij.

  • Vaste prijs per gebruiker / werkplek
  • Pro-actief beheer
  • Volledig of gedeeltelijke outsourcing
  • Snelle responstijd, je wordt direct geholpen
  • We weten alles van Windows of Mac

RelaQs Full Support

Met het IT servicepakket RelaQs Full heb je de IT voor jouw organisatie gewoon goed geregeld. We doen namelijk alles voor je. Zo beheren we jouw IT omgeving pro-actief, komen we maandelijks met verbeteringen en krijg jij altijd en overal volledige support op je hele IT architectuur. Denk aan werkplekken, servers en het netwerk of ze nu lokaal staan of (deels) in de cloud.

We beheren je complete omgeving voor een vast laag bedrag per gebruiker of werkplek. Vraag naar de mogelijkheden.

Hoe doen we dat dan, dat beheer?

IT wordt steeds belangrijker en complexer. Een goed functionerende ICT omgeving is dus van vitaal belang. Jouw omgeving is bij ArchiLogiQ in veilige handen. Ons vakkundige team draagt zorg voor alle preventieve, reactieve en geplande ICT beheeractiviteiten.​

  • Servers​
  • Werkplekken/ Endpoints​
  • Netwerk​
  • Back-up​
  • Gebruikers ondersteuning​
  • Beveiliging​
  • Realtime monitoring (NOC)​

ICT middelen worden vandaag de dag beschouwd als ‘commodity’ een gewichtige term die eigenlijk alleen maar aangeeft dat ICT door iedereen en overal gebruikt wordt. De huidige ICT middelen zijn stuk voor stuk betrouwbaar en vanuit die gedachte zou je kunnen zeggen dat beheer een veel mindere rol speelt dan ‘vroeger’. Die gedachte heeft zeker bestaansrecht, de individuele middelen zijn beproefd en werken gewoon.

Bespaar geld door goed beheer

Wij zijn er op gericht om de conventionele beheertaken steeds verder te automatiseren. Bij elke klantvraag stellen we onszelf de vraag waarom de gebruiker deze vraag heeft en wat hij nodig heeft om in de toekomst zonder ondersteuning verder te kunnen. Een incident wordt altijd geëvalueerd, hoe voorkomen we dit in de toekomst en hoe beperken we eventuele impact?

In feite is alles er op gericht om te verbeteren. Daarbij is de opdracht naar onze medewerkers altijd: zorg dat het probleem in de toekomst niet meer kan optreden en regel dat we in ieder geval tijdig gewaarschuwd worden via onze monitoring voordat jouw medewerkers er last van hebben.

Naast een scherpe prijs die wij zo kunnen hanteren, zorgt deze aanpak er ook voor dat het aantal contactmomenten met ons supportcenter gewoon minder wordt. in feite is alles er op gericht om inderdaad ‘commodity’ te bereiken en daardoor zijn jouw medewerkers in staat zicht te concentreren op hun hoofdtaken.

Aanpassingen of ‘Changes’

Never change a winning team! If it aint broke don’t fix! Zomaar wat willekeurige kreten die aangeven dat je een stabiele omgeving niet zomaar moet gaan aanpassen. Dit gaat helaas vaak niet op voor onze moderne ICT omgevingen, we zien dat fabrikanten continue hun producten aanpassen en verbeteren. Toch zijn wij van mening dat je met de juiste aandacht voor veranderingen je er voor kunt zorgen dat dit niet gepaard gaat met onbeschikbaarheid van ICT middelen. Wij trainen onze medewerkers in ‘voordenken’, breng in kaart wat je gaat doen en waarom, maak inzichtelijk waar zich risico’s bevinden en benoem maatregelen ter beperking. Deel dit met de klant en beslis samen of en wanneer de aanpassing (de ‘change’) gaat plaatsvinden.

Geïnteresseerd of meer toelichting nodig?

We vertellen je graag persoonlijk wat er allemaal mogelijk is. Neem telefonisch contact op via 033-2471111 of stel hieronder je vraag.